Så var jag här igen…

… för hur länge vete gudarna..
Jag retade mig på att det inte gick att styra sidan som jag ville och det var knepigt med bilder. Dessutom att allt jag gjorde noterades i nätverket. Jag gillar fortfarande inte att det rapporteras kring mina kommentarer med andra i nätverket, å andra sidan så gör den ju det oasvsett vilken blogg jag använder. Nu verkar bildpubliseringen fungera bättre så jag testar. Jag lade in albumet från Guidningen på Karlsborgs fästning och Göta kanal med bildkommentarer.
 
Ha dé gott
/charles

Om Charles

Pensionär Ordf. Ramundeboda-Laxå hembygdsförening
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Så var jag här igen…

  1. Maria skriver:

    välkommen tillbaka så länge det varar 🙂

  2. roland skriver:

    Det är nog så min vän att du får ta anställning som frilans på facebook o på bloggen o fixa till. din erfarenhet inom datorbranschen är inte att leka med, en ny birgersson eller stael von holsteinhär är det lugnt, återigen ensam o det känns skönt, stina är på avgiftning på stadsmissionen och jag förbereder nästa söndags jag är på församlingslistan o samfällighetslistan för övrigt är jag valförättare i johannebergha dehälsa

  3. Skyttenman skriver:

    Hej Charles. Har tydligen missat att du varit/är tillbaka på Space. Trevligt om du stannar!Det där med vad du vill att andra ska se eller inte, fixar du själv genom inställningar. Tycker själv att space numer fungerar riktigt bra och lämpar sig väl för bildbloggar bland annat.Ha det fortsatt bra! / SA

Lämna en kommentar